Szukaj

wtorek, 10 grudnia 2013

Half Mast QIPA - Siren Craft Brew

Siren Craft Brew to nowość w mojej lodówce - skusiła mnie zachęta na etykiecie mówiąca o aromatach owocowych - konkretnie mango i grapefruit. Nie dopatrzyłem jednego szczegółu - piwo posiada jedynie 2,7% alkoholu!

Swojego czasu brakowało mi na rynku piw z taką, nie wyższą zawartością "alku" - jednak niekoniecznie miałem ochotę wydawać na nie 20 zł.

 Ale może jest ono tego warte? Sprawdźmy...




Kolor: złoty, mętny.

Piana: gęsta, niemal że kremowa, nie opada zbyt szybko i chętnie oblepia szkło.

Zapach to kompozycja chmielu oraz owoców egzotycznych.

Smak: Na początku czujemy mocną goryczkę, która po chwili ustępuje akcentom owocowym - tak jak obiecuje producent - mango i grapefruit są wyczuwalne i ładnie zgrane. Piwo jest lekkie i pijalne, orzeźwiające.

Ogólna ocena: jeżeli brać pod uwagę sam smak, aromat, pijalność - 9/10 - znakomite piwo. Jednak biorąc pod uwagę cenę tego piwa, to nie ma już tak miło - 20 zł za butelkę to stanowcza przesada, szczególnie jak na browarka niskoprocentowanego na lato.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz